Wednesday, July 21, 2010

TST'nin Biyografi Belgeseli (1981-2008 arası) [HQ]

http://www.facebook.com/video/video.php?v=26341833890#!/video/video.php?v=46209558890
Herkes bana "Senin hayatın belgesel olmalı", "Sen müzelik bir adamsın", "Neden yaşamını bir klip yapmıyorsun?", "Görüntülü CV hazırlarsan süper olur" gibi laflar söylüyorlardı. Ben de baskılara daha fazla dayanamadım, aklıma yatmadı da değil, kendi biyografimi belgesel olarak hazırladım :) Zaten hatalı bir nişanlılık dönemi geçirmiştim hatırlarsanız... Nişanımda gösterilen sinevizyon, ismi lazım olmayan o kişiden ayrıldığım için artık birşey ifade etmiyor. Bu yüzden bu sefer tek başıma bir sinevizyon hazırlamak istiyordum zaten hatıra olarak... Çevrenin de verdiği gazla yaptım... 15 Ocak - 25 Ocak arası fırsat buldukça bu belgesele görüntü ekledim ve 10 gün süren çalışmanın meyvesi olarak bu ortaya çıktı... Umarım beğenirsiniz. Başta beni krımayıp belgeseli seslendiren Tuğba Ağaoğlu olmak üzere dans performanslarımı yapmamı sağlayan Davut Baysal'a, çalışmalarımı seslendiren Gökhan Abdik, Eren Yazıcıoğlu, Cihan Eldem, Uğur Önver, Alp Özgen ve daha nicesine, televizyonculuğa profesyonel olarak başlamamı sağlayan Tuba Yurcu'yla Bülent Ülgen'e, küçüklüğümden beri görmediğim resim öğretmenim Hülya Ceyhan'a, başta Zeki Toy olmak üzere tüm hocalarıma, Şebnem Ferah'a 10. yıl plaketi sunmamda katkı sağlayan Muhittin Kurban'a, beni bugünlere getiren aileme ve hayatıma giren herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Şebo'nun da dediği gibi: "Teşekkürler, büyüyorum sizinle"...

Ferdi Sert
Ferdi Sert
çok güzel olmuş abi bravo kurgu çok güzel olmuş
25 Ocak 2009, 19:07 ·
Sezgin Bilen
Sezgin Bilen
tebrikler yaw çok guzel hazırlanmıs bi yaşam öyküsü...ileride daha iyileriyle karsımızda olursun umarım..
25 Ocak 2009, 19:14 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum. O kadar abartılacak birşey de yok aslında... Şu an kadrolu olmaya çalışan bir elemanım ama kişisel başarılarım böyle arka arkaya izlenince güzel oluyormuş. Ben bile hepsini ard arda izleyince bu kadar çok olduğunu farkettim. Ahmet yine yapmış yapacağını :D
25 Ocak 2009, 19:17 ·
Sonat Ece Kaya
Sonat Ece Kaya
turgay çok güzel video olmuş eline sağlık. azimle çalışıyorsun bu nedenle ileride çok daha büyük yerlerde de seni göreceğiz. çok beğendim videoyu:)
25 Ocak 2009, 21:04 ·
Levent Sezen
Levent Sezen
süper olmuş turgay
26 Ocak 2009, 06:38 ·
Nazan Yaman
Nazan Yaman
HARİKASIN TURGAY. KİM TUTAR SENİ....
26 Ocak 2009, 06:43 ·
Mehmet Melih Kozan
Mehmet Melih Kozan
sevgili tst,okul arkadaşımın popüler oğlu,
60 yaşıma geldim ama şimdiye kadar senin gibi sevimli,girişimci,öne çıkan,öne çıkmayı seven ve de bunu kendine yakıştıran bir delikanlı görmedim.ilerlemek istediğin yolda önün açık olsun,şans daima seninle olsun.çok yakın bir zamanda seni çok daha iyi ve güzel yerlerde görecek bu millet haberin olsun.
başarılarının devamını dilerim,sevgi ile yanaklarından öperim.
melih kozan
antalya
26 Ocak 2009, 06:47 ·
SamLand Srht
SamLand Srht
basarılarının devamını diliorum Turgay'cım...BJK TV den yakından bir roportaj istiorum senden kapalı dan bi taraftar olarak :) ama yayınlayabilir misiniz bilemem :))

görüşmek üzere..
26 Ocak 2009, 06:48 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Arkadaşlar, Nazan Abla ve Melih Abi, hepinize sonsuz teşekkürler :) Mesajlarınız beni çok onurlandırıyor ve sevindiriyor. Buraya tırnaklarımla geldim. Kimi tepeden inme bir yerlere geliyor ama merdivenleri mecburen ağır ağır çıkmaya çalışıyorum. Umarım sizlerin de desteğiyle karşılığını alırım.
Serhan, içerdeki işlerim nedeniyle nadiren röportaj yapıyorum. Genelde spikerler muhabirlik yapıyor. Fırsat bulamıyorum maalesef... :) Araç, kamera, cart curt olayları da var. Yoksa dükkan senin ;)
26 Ocak 2009, 07:40 ·
Idil Muratlı
Idil Muratlı
tek kelimeyle mükemmel..
super olmuş turgay abi:)
ileride çok daha büyük başarıların olucağını görebiliyorum:)
26 Ocak 2009, 14:09 ·
Mert Zaim
Mert Zaim
kuzenim aşıyorsun dağları artık az kaldı
26 Ocak 2009, 14:10 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Sağol İdil. İnşallah :)
Kuzen, senin kadar tanınmış değilim, reklamların bir sürü kanalda dönüyor ama bizde galiba yetenekli olmak genetik ;) Dedemden geçti herkese galiba...
26 Ocak 2009, 15:30 ·
Sefa Duran
Sefa Duran
cok guzel ve orjinal bir calısma olumuş allah uzun ve sağlıklı omur versin
27 Ocak 2009, 17:54 ·
Davut Baysal
Davut Baysal
Sevgili Turgay çok güzel bir belgesel hazırlamışın seni ve emeği geçen herkesi kutlarım yüreğinize sağlık:))

Bundan sonra ki hedefin "Wikipedia" ansiklobedisi olmalı;)
27 Ocak 2009, 19:17 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Sefa ve Davut, ikinize de teşekkürler... 2010 yılında 2009 belgeseli yapacağım. Bu kadar uzun olmaz tabii ki ve Davut da yer alacak ;)
28 Ocak 2009, 07:01 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Çok sağol Erkal. Hadi ya, unutmadın mı? :D Tüh. :P Şaka şaka. :) O zaman bir daha buluşmaya falan gelirsem bana dans performanslarının mpeg, avi veya wmv formatlarını CD olarak ver, boş bir zamanımda yaparım. ;) Bende videolarının hepsi yok sanırım. Görüntü toplamak en zahmetli kısmı bence... Mesela bu videoda "Üniversitedeki presentation'ları" kısmında hakikaten gerçekten sınıfta sunum yaparkenki görüntümü kullanacaktım ama bir türlü bulamadım. Ben de hayalet kostümüyle sunum provamı koydum.
30 Ocak 2009, 07:03 ·
Davut Baysal
Davut Baysal
Teşekkür ederim Turgay senin projelerini sabırsızlıkla bekliycem:)))
30 Ocak 2009, 07:27 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Birşey değil Davut. :) Sergide ikimiz yürüyerek çekim yaparız, sonra "Davut Baysal'ın organizasyonlarında 2009'da da dans etti" diye altına ses okuturuz. ;) Ama inşallah şu kriz biter de gerçekten yeni gösteriler hazırlayabiliriz...
30 Ocak 2009, 07:35 ·
Davut Baysal
Davut Baysal
Evet yaa sorma kriz yüzünden sponsor bulamıyorum gösteriler için artık yaz aylarına kaldı işimiz:D
30 Ocak 2009, 07:37 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Hadi ya, ben Şubat, Mart gibi olur tahmin ediyordum. Olsun, 2007 ve 2008'de yaptıkların bile yeter. Adeta Türkiye turnesi yaptın :D Her ne kadar ben sadece İstanbul ayağında olsam da gurur duydum.
30 Ocak 2009, 08:13 ·
Nesrin Uçar
Nesrin Uçar
walla ne dıycegımı bılmıyorum turgaycım okul zamanımız aklıma geldı ilkokul ortaokul okdr yıl bırlıkteydık senın bukadr renklı bır kısılık oldugunu nasılda farkedemedım :) ama hıc böyle dııldın sessız sakın dın demek gizlemıssın kendını :) cok basarılısın tebrıkler cnmm
30 Ocak 2009, 22:01 ·
Levent Bizci
Levent Bizci
süperrr.......!
31 Ocak 2009, 04:14 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Sağol Levent.
31 Ocak 2009, 06:59 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Evet Nesrin. Rengimi g... Devamını Gör
31 Ocak 2009, 06:59 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Mesela lise mezuniyetinde arkada...Devamını Gör
31 Ocak 2009, 07:02 ·
Ferdi Sert
Ferdi Sert
süpersin abi montajında çok güzel olmuş ellerine sağlık Allah uzun ömür versin...Unutma televizyonculukta örneğimsin ;)
31 Ocak 2009, 11:18 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Sağol Ferdi. Daha önce de idolün olduğumu söylemiştin. Yaptığım bir programdan sonra birkaç izleyici daha öyle söylemişti. Bunlar hem beni utandırıyor, hem de sevindiriyor. :)
31 Ocak 2009, 11:27 ·
Ayça Özdemir
Ayça Özdemir
çok güzel başarılı bir belgesel.basarılarının devamını diliyorum.MJyle kal hoşçakal :)
05 Şubat 2009, 19:49 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Çok sağol Ayça. Sana da keep Michaeling... ;)
06 Şubat 2009, 06:29 ·
Pervin Tarhan Tarcan
Pervin Tarhan Tarcan
Senin gibi bir evladım olduğu için gurur duyuyorum, ömrünün sonuna kadar bütün mutluluklar senin olsun.
07 Şubat 2009, 16:11 ·
İlkay Tarcan
İlkay Tarcan
Benim kardeşim o kadar teknik adam ki; kendi hayatını montajlayarak somutlaştırmayı ve sevdiklerine sunmayı başarır. Çok güzel ve orjinal olmuş. İnşallah uzun ömrün olur ve her anını böyle sergilersin, torunların da dedelerinin hayatını ve inanılmaz becerikliliğini görürler. :)
07 Şubat 2009, 16:16 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Özel hayatımı 8-9 yıl evvel başıma gelen birkaç olay nedeniyle internette sergilemiyorum. Dolayısıyla ailem de onlar beni taglemediği sürece asla profilimde gözükmez, kliplerimde onları koymam, hem özele giriyor ama onlar hayatımdaki en değerli varlıklarım... Bu yüzden annemle ablamın attıkları mesajlar epey mutlu etti beni... Yani hep tek başıma çıkıyorum diye ailemi ikinci plana attığımı kimse sanmasın... Teşekkürler canlarım ;)
08 Şubat 2009, 09:24 ·
Caner Emre
Caner Emre
tebrikler yılların emeğini hoş bir şekilde sunmuşsun bizlere teşekkürler .
08 Şubat 2009, 22:37 ·
Turgay Suat Tarcan
09 Şubat 2009, 20:15 ·
Serdar Aydın
Serdar Aydın
çok özür dılerımde gurubun ıçeriyle vıdyonun baglantısını çözemedim biri bana anlatabılrımı olayı:D:D
07 Haziran 2009, 19:36 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Hangi grup? Birçok gruba ekledim de...
08 Haziran 2009, 07:33 ·
Nilay Subaşı
Nilay Subaşı
gerçekten çok güzel!!! Paylaşım için teşekkürler.Tebrikler ve başarılar...
23 Temmuz 2009, 15:02 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Çok sağol Nilay :)
23 Temmuz 2009, 15:08 ·
Burçin Sakallı
Burçin Sakallı
çok harika gerçekten kendi adıma duygulandım dilerimki hayatının geri kalanıda mutlu ve sağlıklı geçsin k.i.b. dostum...
02 Şubat, 13:52 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Çok sağol Burçin :) Hepimizin adına amin...
03 Şubat, 06:33 ·
Yalçın Soy
Yalçın Soy
turgay bigografi videonu izledim ve gerçekten çok beğendim baya bi başarı öykün var ve bi çok ünlüyü görme ve tanışma şansına kavuşmuşsun seni gerçekten tebrik ederim kendine iyi bak iyi günler ve başarılar
09 Nisan, 13:43 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Çok teşekkürler Yalçın :) Bu videom 2008'e kadar. 2009'da CNN Türk'te çalıştım. 2010 itibariyle DigiTurk'te (Spormax) çalışmaktayım. İnşallah devamı da gelecek bu belgeselin... İlgin için sağol. Sana da başarılar.
10 Nisan, 21:47 ·
Emre Kurt
Emre Kurt
biri TST yi durdursun !!! ya da durdurabilecekmi :)
10 Nisan, 22:24 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Avrupa Yakası'nın sonunda "Biri bizi durdursun canım" deniyordu ya :D Onun gibi oldu. :P
10 Nisan, 22:46 ·
Tony Tezer Tezulastiran
Tony Tezer Tezulastiran
Turgay super olmus,beyendim gercekten....kafana saglik!! ;)
11 Nisan, 11:50 ·
Fuat Aras
Fuat Aras
turgay süper olmuş tebrikler.......
11 Nisan, 12:52 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Tony, çok teşekkürler :) Sizle de yolumuz kesişmiş hayatımda :D Keşke fotoğraf da çektirseydik, yarışmacı arkadaşınız Eda'nın ortaokul sınıf arkadaşıyım bu arada...
Çok sağol Fuat. Valla insan askerlik arkadaşlarını çok özlüyor.
13 Nisan, 17:53 ·

0 Comments:

Post a Comment

<< Home