Sunday, January 24, 2010



PART 1: Go to www.michaeljackson.com to see yourself as Michael Jackson in the Thriller video! This is my version...
PART 2: In 1996, I made a MJ megemix with a cassette and danced with the megamix. This megamix included "Thriller"s chorus.
In 2002, I recorded my dance with a part of a remix of "Thriller". The part of the remix which I danced in front of my camera, included just verses.
In 2004 Istanbul University's Cinema&Television department called me and my friends to dance with Thriller. However, this short movie which was called "Sohret: Sonsuza Dek Yasayacagim" (Fame: I will live forever) included just dance part of "Thriller". My friend Halil was Michael Jackson, I was representing new generation (hip-hop fan) and another friend Burak was representing classical generation (business-man) in that short movie.
In 2005, it was time to combine these videos. However, a short part of combination was still absent and I danced in the very little part of the song. At last, it became 1996-2002-2004-2005 combination and I've had a video of full album version of "Thriller". This video also includes "Making Of 2004 dance part of Thriller". Camera is by one of Istanbul University's directors Ebru and of course, me. (I put camera on somewhere when I make videos in my house) There are also two Michael Jacksons. In singing part, I am Michael Jackson and in group dance part, my friend Halil (who wears Scream mask) is Michael Jackson.
Now, it's 2006. It's time to share my "Thriller" video with YouTube users. Have fun!
PART 3: In 23.02.2006, there was Michael Jackson Karaoke party in Istanbul. I singed "Thriller" in that party. My friend Engin recorded my performance.



Turgay Suat Tarcan Arkadaşlar, bu klibin Facebook'taki eski yorumlarını http://youtube-comments.blogspot.com/2008/09/thrillerda-tst-by-turgay-suat-tarcan.html adresinden okuyabilirsiniz. Klibin tamamını koyunca eski, daha doğrusu eksik versiyonunu sildim de...
15 Eylül 2008, 10:03 ·

Davut Baysal Harika olmuş süper Turgay için söze gerek yok Burak 90'ların yıldızları gibi Halil hep berbat içler acısı zaten:D)))
15 Eylül 2008, 19:56 ·

Hasan Turkmen owwwwwww süper yha :)
15 Eylül 2008, 21:42 ·

Turgay Suat Tarcan Çok teşekkürler arkadaşlar :) Gençliğimizden kalma bir hatıra işte... İlk bu kısa film için tanışmıştım bizimkilerle... Hülya bizi satmıştı :D Ne yapsın? Dersleri yüzünden mecbur kalmıştı tabi... Daha hiçbirimiz askere bile gitmemiştik. Ne çabuk geçmiş zaman ya... Bu klip sayesinde iyi dostlar edindim. Gerisi çorap söküğü gibi geldi zaten... Çok şanslı hissediyorum kendimi... İyi ki varsınız...
16 Eylül 2008, 20:25 ·

Burak Altın valla turgaycım seni bilmiyorumda ben bu klip sayesinde bir çok dost kaybettim:) senin gibi bir arkadaşımız yok bizim deyip dışladılar hep:( Şizofren oldum bu klip yüzünden. Zaten Ebruyu bulursam yapacagımı biliyorum ben. Onun ödevi yüzünden gençliğim gitti. Neyse, kim açtı eskileri ya duygulandım bak şimdi :(((
16 Eylül 2008, 23:00 ·

Turgay Suat Tarcan E, beni kazand... Devamını Gör
16 Eylül 2008, 23:51 ·

Cengizhan çetin valla arkadaslar herkes dans etmeyı bıraksın bu saatten sora bundan daha saglam michael jackson dansı olmas :D super olmus ya:D ilk bastakı bolum icin sooluorum:)
02 Ekim 2008, 02:17 ·

Turgay Suat Tarcan Teşekkürler :D Aslında provalarda daha iyiydik, çekime başlayınca heyecandan kasıldık ama yine de olumlu tepkiler alıyoruz hep, BBC'ye bile çıktı bu klip... O yüzden mutluyum.
02 Ekim 2008, 16:36 ·

Cengizhan çetin hadi ya helal olsun bbc vay anasını :D ama cekımlerde kasılmanız normaldır sahnede banada oluo :D o heycan bambaska ama :)
02 Ekim 2008, 16:39 ·

Turgay Suat Tarcan Dansçı mısın, yoksa tiyatrocu falan mı?
02 Ekim 2008, 17:05 ·

Cengizhan çetin :D tiyatrocu diilim aslında dansçıda oldugum pek soolenemez :D işte kendı capımda bişiler yapıorum neden sordunki:)
02 Ekim 2008, 17:07 ·

Turgay Suat Tarcan Hiiç merak ettim :) Ama cevaptan birşey anlamadım :D
02 Ekim 2008, 17:08 ·

Cengizhan çetin :D:D ya aslında danscı sayılrım micchael jackson dansı yapıorum ama profesyonel diilim :)
02 Ekim 2008, 17:10 ·

Turgay Suat Tarcan Bizdensin yani :D
02 Ekim 2008, 17:39 ·

Turgay Suat Tarcan Bir MJ Fan arkadaş daha buldum :D
03 Ekim 2008, 12:32 ·

Necip Dikersoy selam ben didim/aydından necip yaş 41 ben mj fanlarından biriyim tebrik ederim sizi bende bu dansları ögrenmek istiyorum ne yapmalıyım
08 Mayıs 2009, 15:54 ·

Turgay Suat Tarcan Valla diğer arkadaşları bilemem ama Thriller karegrofisini saymazsak ben içimden geldiği gibi dans ediyorum. :) Diğer karegrofileri ben de öğrenmek istiyorum tabii ki, hatta Dangerous'ın yarısını arkadaşlarla çalışmıştık ama kurallara uygun dans edince geriliyorum (latin ve tango kursunda da aynı şeyi yaşamıltım), ama içimden geldiği gibi dans edince bundan keyif alıyorum ve rahatlıyorum..
08 Mayıs 2009, 16:48 ·

Özlem Öztürk 1.si sağdaki yazılar ingilizce hiçbi şey anlamıyorum,2.si ilahi turgay abi
01 Temmuz 2009, 13:21 ·

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home