Wednesday, July 21, 2010

Soldier is in the Army Now (TST Autobiograhpy Part 7)

http://www.facebook.com/video/video.php?v=5993138890
Between April-September 2006, I was in the army. My soldier life was easier than the others. Turkish army is very powerful, but I made my country duty in a holiday camping. I was an air soldier. That's why I wore blue uniform. I hope you'll like my soldier life. The cities are Istanbul (my city), Kutahya (novice TST) and Balikesir (talent TST - T.S.K. Ozl. Egt. Mrk. K.ligi Erdek)...
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Hayır, 1. binadaydım. Evet hatırlıyorum. Bizimkinin adı İsmail'di, biri daha vardı, hatırlamıyorum adını... Evet yapılabiliyor YouTube'dan... www.vixy.net adresinden istediğin formatta indirebiliyorsun YouTube'daki videoları... Videonun YouTube'daki adresihttp://www.youtube.com/watch?v=Ds-ha5Q33No ...
20 Kasım 2007, 06:51 ·
Mehmet Külek
Mehmet Külek
slm ben memet 85/4 siz 309.dönemdiniz heralde benim işletmemde yani kart işlemde astsubay bölümünde 309 lardan ali osman toprak yunus ermiş osman özçelik memet tekin ve ilkay sucu vardı ve pırıl pırıl insanlardı neyse kardeş videon çok güzel olmuş eline sağlk bende 85/4 lerin veda gecesi cd si var bende bu cd yi buraya koymak istiyorum bunu nasıl yapabilirim bilgi verirsen sevinirim koymak istiyorum yalnız boyut yüksek diyor.neyse kendine iii bak
13 Ocak 2009, 20:22 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Selam Mehmet. Evet 309. dönemdik ve onları tanıyorum. Özellikle de Ali Osman Toprak'ı... Onlarla Kütahya'dan beri beraberdik. İlgin için teşekkürler.
Öncelikle süresinin çok uzun olmaması gerekiyor. Örneğin yarım saatlik, 1 saatlik şeyleri koyamazsın. 10-15 dakikalık videolar koyabilirsin. MB'ı da yanlış hatırlamıyorsam 300 MB'ın üstünde olmayacak. Okan Gündüz'ü, Ahmet Çobantepe'yi, Yunus Emre Büker'i, Fatih Birsöz'ü filan tanıyor musun? Kolay gelsin...
14 Ocak 2009, 06:29 ·
Mehmet Külek
Mehmet Külek
slm turgay kardeşim verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.inanki kardeşim o arkadaşların simalarını unuttum ama isim olarak hatırlıyorum hepside değerli insanlardı neyse kardeşim kendine ii bak kolay gelsin
02 Şubat 2009, 19:38 ·
Turgay Suat Tarcan
Turgay Suat Tarcan
Birşey değil.
03 Şubat 2009, 15:19 ·

0 Comments:

Post a Comment

<< Home