Sunday, February 18, 2007

Thriller



MJTURKFAN.COM
Mirhan Tarih: 5/6/2005 15:43
ne telif hakki ya ticari eser mi buyonetmene sor bisey demez zaten korkma
Bekir Tarih: 5/6/2005 16:24
gülmekten karnım ağrıdı oyy oy oy....Turgay çok sağol yaa, evdeki çekimler çok doğal, montaj biraz ağır ama yine de fena değil...( özellikle yüzüne tuttuğun yeşil maskot kopardı beni)Burağı canlı olarak ilk defa görüyorum ...tek diycemsaçını siyaha boyatıp hollywood'a gitsin ve milleti"ben Adrian Brody'im" diye işletsin. Abi hakkaten çok benziyon sen bu adama yaa, kullan bence bu özelliği..Halil de ayrı bir havada zaten, "Allah canımı alsa da kurtulsam" der gibi dans ediyo, (çok yorulmuş heralde )güzel ama..
MJHuseyin Tarih: 9/6/2005 12:28
selam mj krdeşlerim. turgay harikasınız yaa...seninle bir çok kez hafta sonları buluşup mj üzerine yaptığımız muhabbetlerde her zaman bu konuyu konuşurduk keşke bende orda sizinle olsaydım der dururdum yaa...sende daha daha ballandıra ballandıra anlatınca ben daha bir istiyordm orda olmayı ama kısmet olmaıd bir dahakine diyordum. bu arada en sonunda bu görüntülerinize izledik...sürpriz oldu yaa halili özledim yaa birde yüzünü görebilseydim daha iyi olurdu neyse yakında gelecek görürürüm...çok iyi görünüyorsunuz süper valla...sevgiler..."mjhüseyin"
beCkham Tarih: 21/6/2005 15:27
hocam şimdi izledim iyi olmuş hele scream maskesi cok yakışmış
MJCrown Tarih: 6/6/2005 20:14
İtiraf ediyorum o 2 klibi indirenlerden biri benim, ve şimdi scream i de indirdim...
Turgay güzel olmuş ne diyeyim, senin videology i biraz seyretmiştim zaten, Hüseyin sağolsun onda kaldığım zaman izlemiştik beraber... 96 da da yakıyormuşsun gerçekten ortalığı.
Thriller da güzel olmuş, o kafasında scream maskesi olan Halil mi? Ben zaten Burak ve seninle tanışmıştım, güzel eğlenmiştim istanbulda... ama Halil i hala göremedim iyi mi? Bi maskesiz sahnesi bile yok mu yaaa???
beat_it Tarih: 21/9/2005 17:21
tst cım rezil olmayalım fan-ı aleme yok dimi ters mers bir durum o kamra arkasın da...:)
beat_it Tarih: 21/9/2005 17:46
valla ah abı aha be ınsallah dumur olmayız ama napalım sanat caiası işte bazen yakalanıyoz objektiflere n apalım

MJIFC.COM
10-15-2005, 08:11 PM wnba_011
Thanks!!
YOUTUBE
In 1996, I made a MJ megemix with a cassette and danced with the megamix. This megamix included "Thriller"s chorus. In 2002, I recorded my dance with a part of a remix of "Thriller". The part of the remix which I danced in front of my camera, included just verses. In 2004 Istanbul University's Cinema&Television department called me and my friends to dance with Thriller. However, this short movie which was called "Sohret: Sonsuza Dek Yasayacagim" (Fame: I will live forever) included just dance part of "Thriller". My friend Halil was Michael Jackson, I was representing new generation (hip-hop fan) and another friend Burak was representing classical generation (business-man) in that short movie. In 2005, it was time to combine these videos. However, a short part of combination was still absent and I danced in the very little part of the song. At last, it became 1996-2002-2004-2005 combination and I've had a video of full album version of "Thriller". This video also includes "Making Of 2004 dance part of Thriller". Camera is by one of Istanbul University's directors Ebru and of course, me. (I put camera on somewhere when I make videos in my house) There are also two Michael Jacksons. In singing part, I am Michael Jackson and in group dance part, my friend Halil (who wears Scream mask) is Michael Jackson. Now, it's 2006. It's time to share my "Thriller" video with YouTube users. Have fun! (more) (less)
Tags:
Michael Jackson Thriller Turgay Suat Tarcan Halil Karabacak Burak ALTIN Ebru Hanoğlu Hanoglu TST Parody Turkish Şöhret
Added: January 24, 2006, 10:14 AM
UglyNarcissist (2 months ago)
That's pretty sweet...
(Reply) (Remove) (Mark as spam)

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home